Elveszettnek hitt adatait visszaállítjuk!
Adatmentés


Elveszett, nem találja, letörölte, megformázta, tönkrement? Ne mondjon le elveszett adatairól, van segítség a bajban megfizethető áron is! Tegyen egy próbát, hozza el hozzánk megsérült adathordozóját! 

Next Unit of Computing
Az új generáció
Intel NUC mini PC


Kis helyigényű és alacsony fogyasztású, ezért igazi alternatíva a mobilitást nem igénylő munkahelyi, vagy otthoni hagyományos számítógépeknek. Kérjen ajánlatot!

Intel szerverek az Ön vállalkozása számára is!
Szerver értékesítés


Fedezze fel az Intel szerverekben rejlő páratlan lehetőséget, a konfigurálhatóság szabadságát, a kimagasló minőséget és a kiáló ár/érték arányt! Szervereink fáradhatatlanul teszik a dolgukat anélkül, hogy Önnek gondot okoznának! Tegyen egy próbát, kérjen tőlünk ajánlatot! 

Mobilitás Intel processzor alapú notebookokkal!
Notebook értékesítés


Mindazok számára, akiknek a mobilitás elengedhetetlen, a legjobb választás egy Intel processzoraira épülő notebook, ultrabook vagy tablet. Oldalunkon több száz notebook közül válogathat, de a megfelelő darab kiválasztása szakértői segítséget igényel, nálunk azt is megtalálja! 

Intel alapú RACK számítógépek

RACK PC értékesítés


2U, 3U vagy 4U magas rackbe szerelhető számítógépeink a legkülönfélébb feladatokat látják el szerte az országban. Minden számítógépünket 3 év helyszíni garanciával adjuk! 

El sem indul, lefagy, melegszik, esetleg összetört?!
Notebook szerviz


Nem feltétlenül kell meghibásodott laptopja helyett újat vásárolni! Márkafüggetlen szervizünk korrekt áron javít típustól függetlenül valamennyi laptopot. A bevizsgálás díjmentes! Ne mulassza el laptopját évente egyszer karbantartásra elhozni! Megelőző éves tisztítás, karbantartás 10.000Ft+ÁFA!  

Ipari PC-k,
automatizálás
Ipari megoldások


Az ipar számos területére kínálunk megoldást ipari mini pc-k, panel pc-k, rack pc-k, POS terminálok, vékonykliensek, tabletek, PDA-k, billentyűzetek, nyomtatók és monitorok formájában. Testreszabott műszaki tanácsadással állunk rendelkezésükre! 

Kiemelt ajánlatok, hírek, akciók:

Tájékoztatás cégünk 2021. március 8. utáni nyitva tartási rendjéről

Tisztelt Ügyfeleink!

A COVID-19 fertőzések számának drasztikus emelkedése miatt 2021. március 4-én Magyarország Kormánya új az eddigieknél is szigorúbb korlátozó rendelkezések bevezetéséről döntött, melynek következményeképp számos kereskedelmi tevékenységet és szolgáltatást végző cégnek a következő két hétben szüneteltetnie kell tevékenységét. A több mint egy napos bizonytalanságot megszüntetve március 5-én megjelent az erről szóló kormányrendelet. Az ebben foglaltak szerint cégünknek a jelenlegi tevékenységét nem kell felfüggeszteni, igy korábbiaknak megfelelően március 8-tól továbbra is állunk ügyfeleink rendelkezésére!

A koronavírus járvány továbbterjedésének megakadályozása, lassítása, az egészség megőrzése azonban továbbra is mindannyiunk feladata. Mindezel érdekében cégünk egy éve bevezetett intézkedései továbbra is fennállnak, melyeket összefoglaltunk a "Bővebben" feliratra kattinta olvashat el. Kérjük, mivel számos fontos információt tartalmaz, mindenképpen olvassák el.

  • Kollégáink a lehetőségekhez mérten munkájukat otthon végzik, irodánk ügyeleti jelleggel tart nyitva annak folyamatosan nyitva tartását, munkáink minél hatékonyabb elvégzése érdekében nem tudjuk garantálni. Az előzetes, bejelentkezés nélküli nyitva tartás megszűnik! Ügyfeleinket csak előzetes, telefonos egyeztetés alapján van módunk fogadni (munka leadása/elkészült munka átvétele) munkanapokon 9:30 és 17:00 óra között.
  • Az időpontot minden esetben Ön választhatja meg, ahhoz mindig mi igazodunk. A választott időpont előtt és után 15 perccel irodánk garantáltan nyitva tart, így egy 30 perces idősáv áll rendelkezésére ahhoz, hogy megérkezzen.  Amennyiben ettől eltérő időpontban érkezik cégünk esetlegesen zárva lehet. Kérjük mielőbb jelezze, ha a korábban választott időpontban mégsem tud eljönni, késik vagy akár korábban érkezne, igyekszünk Önhöz alkalmazkodni. Kiemeljük azonban amennyiben a megadott idősávon kívül érkezne és ezt korábban nem esetleg az már túl későn jelezte ahhoz, hogy erre érdemben reagálni tudjunk az irodánk esetlegesen zárva lehet.
  • A telefonos egyeztetés során az alábbiakra kerül sor:
    • Elkészült munka/termék átvétele esetén:
      • kollégánk megkérdezi mikor tudna jönni az elkészült munkáért (30 perces időintervallum megadása szükséges, melynek pontos betartása elengedhetetlen),
      • amennyiben van fizetendő díj, elkérjük Öntől a számlázási nevet, címet, pontosan megadjuk a fizetendő összeget,
      • a kontaktus rövidítése érdekében kérjük a fizetendő összeget, amennyiben lehetősége van rá, előre pontosan készítse ki (bankkártyás fizetésre jelenleg sajnos nincs lehetőség),
      • a számlát még az Ön megérkezése előtt elkészítjük,
      • ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségekhez képest kimerítően válaszolni,
      • megérkezésekor a fizetendő összeg átadása után (amennyiben van) Ön megkapja az átadandó munkát, a helyszínen kérdést már nem tehet fel, az átadott munkát nem ellenőrizheti, azt nem tudjuk Önnek személyesen megmutatni (mindezekért megértésüket kérjük),
      • az átadott munkára természetesen a garanciát a már megszokott módon vállaljuk, amennyiben egyéb kérdése merülne fel azt távozása után telefonon természetesen felteheti.
    • Új munka (notebook szerviz/adatmentés stb.) leadása esetén:
      • kollégánk megkérdezi mikor tudna jönni átadni a munkát (30 perces időablak megadása szükséges, melynek pontos betartása elengedhetetlen),
      • a telefonos beszélgetés során felveszi a munkalapot, mely során meg kell adnia nevét (mint átadó), amennyiben a számla az Ön nevére szól a címét, ha cégre kéri a számlát a cég nevét, címét, adószámát, az Ön telefonszámát, valamint e-mail címét, továbbá a leadandó készülék/eszköz típusát, sorozatszámát, átadandó egyéb kellékeket (pl. tápegység, eredeti doboz, notebook táska stb.), valamint a hibajelenséget,
      • esettől függően kollégánk egyéb kérdést tehet fel, 
      • Ön ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségek képest kimerítően válaszolni,
      • megérkezése előtt a munkalap kinyomtatásra kerül,
      • megérkezésekor a munka és a munkalap átadása a lehető legrövidebb időt kell, hogy igénybe vegye, kérdéseket ekkor nem tehet fel, de távozása után telefonon erre továbbra is van lehetősége.
  • Amennyiben az egyeztetett időpontra nem tudna megérkezni, elkészült munka esetén és átadandó munka esetén új időpont egyeztetése szükséges, átadandó munka esetén az előre felvett munkalap törlésre kerül.
  • Az Önök és a munkatársaink egészségének fokozott megőrzése érdekénben Ügyfeleinket az Ormay udvari iroda zárt légterén belül nem tudjuk fogadni. A javításra vagy adatmentésre hozott eszközök leadását, az elkészült munkák átvételét ablakon keresztül tudjuk biztosítani. Mindez - mivel erre az ügyféltér kialakításakor nem voltunk, nem lehettünk felkészülve, - számos kényelmetlenséggel jár, melyekért megértésüket kérjük. 
  • Az cégünk telephelyén átadás ideje alatt a szájat és orrot eltakaró maszk viselése kötelező!

Fenti intézkedéseket az Önök és kollégáink egészégének megőrzése, a munka zavartalansága érdekében kellett meghoznunk, melyekért ezúton is köszönjük megértésüket!

Kívánunk Önöknek, hozzátartozóinak, munkatársainak jó egészséget!

APOSTOL Informatika Kft.

| 2021-03-06. | Vissza |

Partnereink:

Rövid hírek:

2021. december 07.

Oldalunkon jelenleg:
   22 db konfiguráció
Árjegyzékünkben:
   1258 db termék és
   1091 db notebook található.

Minősítéseink: