Elveszettnek hitt adatait visszaállítjuk!
Adatmentés


Elveszett, nem találja, letörölte, megformázta, tönkrement? Ne mondjon le elveszett adatairól, van segítség a bajban megfizethető áron is! Tegyen egy próbát, hozza el hozzánk megsérült adathordozóját! 

Next Unit of Computing
Az új generáció
Intel NUC mini PC


Kis helyigényű és alacsony fogyasztású, ezért igazi alternatíva a mobilitást nem igénylő munkahelyi, vagy otthoni hagyományos számítógépeknek. Kérjen ajánlatot!

Intel szerverek az Ön vállalkozása számára is!
Szerver értékesítés


Fedezze fel az Intel szerverekben rejlő páratlan lehetőséget, a konfigurálhatóság szabadságát, a kimagasló minőséget és a kiáló ár/érték arányt! Szervereink fáradhatatlanul teszik a dolgukat anélkül, hogy Önnek gondot okoznának! Tegyen egy próbát, kérjen tőlünk ajánlatot! 

Mobilitás Intel processzor alapú notebookokkal!
Notebook értékesítés


Mindazok számára, akiknek a mobilitás elengedhetetlen, a legjobb választás egy Intel processzoraira épülő notebook, ultrabook vagy tablet. Oldalunkon több száz notebook közül válogathat, de a megfelelő darab kiválasztása szakértői segítséget igényel, nálunk azt is megtalálja! 

Intel alapú RACK számítógépek

RACK PC értékesítés


2U, 3U vagy 4U magas rackbe szerelhető számítógépeink a legkülönfélébb feladatokat látják el szerte az országban. Minden számítógépünket 3 év helyszíni garanciával adjuk! 

El sem indul, lefagy, melegszik, esetleg összetört?!
Notebook szerviz


Nem feltétlenül kell meghibásodott laptopja helyett újat vásárolni! Márkafüggetlen szervizünk korrekt áron javít típustól függetlenül valamennyi laptopot. A bevizsgálás díjmentes! Ne mulassza el laptopját évente egyszer karbantartásra elhozni! Megelőző éves tisztítás, karbantartás 10.000Ft+ÁFA!  

Ipari PC-k,
automatizálás
Ipari megoldások


Az ipar számos területére kínálunk megoldást ipari mini pc-k, panel pc-k, rack pc-k, POS terminálok, vékonykliensek, tabletek, PDA-k, billentyűzetek, nyomtatók és monitorok formájában. Testreszabott műszaki tanácsadással állunk rendelkezésükre! 

Kiemelt ajánlatok, hírek, akciók:

Ügyfélfogadási rend változás 2021. április 26-tól

Tisztelt Ügyfeleink!

A COVID-19 fertőzések számának az utóbbi napokban bekövetkező jelentős csökkenése lehetővé teszi, hogy egyszerüsítsünk az ügyfélfogadási rendünkön. 

A koronavírus járvány továbbterjedésének megakadályozása, lassítása, az egészség megőrzése azonban továbbra is mindannyiunk feladata. Mindezek érdekében cégünk egy éve bevezetett intézkedései egy részét továbbra is fenntartja, melyeket összefoglaltunk, s a "Bővebben" feliratra kattinta olvashat el. Kérjük, mivel számos fontos információt tartalmaz, mindenképpen olvassák el.

  • Kollégáink a lehetőségekhez mérten munkájukat részben továbbra is otthon végzik, irodánk azonban már folyamatosan nyitva tart. Új munka leadása azonban továbbra is előzetes telefonos munkalapfelvétel után lehetséges, de a munkalap felvétele után munkaidőben már bármikor - előzetes időpont foglalás nélkül - átadhatja készülékét. Elkészült munkák átvételéhez szintén már nem kell előzetesen időpontot foglalni. Mindezekre munkanapokon 9:30 és 17:00 óra között van lehetőség.
  • Új munka leadása előtt a telefonos beszélgetés során kollégánk felveszi a munkalapot, mely során meg kell adnia nevét (mint átadó), amennyiben a számla az Ön nevére szól a címét, ha cégre kéri a számlát a cég nevét, címét, adószámát, az Ön telefonszámát, valamint e-mail címét, továbbá a leadandó készülék/eszköz típusát, sorozatszámát, átadandó egyéb kellékeket (pl. tápegység, eredeti doboz, notebook táska stb.), valamint a hibajelenséget. 
    • esettől függően kollégánk egyéb kérdést tehet fel, 
    • Ön ekkor teheti fel esetleges kérdéseit is, melyre igyekszünk a lehetőségek képest kimerítően válaszolni,
    • megérkezésekor a munka és a munkalap átadása a lehető legrövidebb időt kell, hogy igénybe vegye, kérdéseket lehetőség szerint ekkor már ne tegyen fel, de távozása után telefonon erre továbbra is van lehetősége.
    • megérkezése előtt a munkalap kinyomtatásra kerül,
  • Az Önök és a munkatársaink egészségének fokozott megőrzése érdekénben Ügyfeleinket az Ormay udvari iroda zárt légterén belül továbbra sem tudjuk fogadni. A javításra vagy adatmentésre hozott eszközök leadását, az elkészült munkák átvételét ablakon keresztül tudjuk biztosítani. Mindez - mivel erre az ügyféltér kialakításakor nem voltunk, nem lehettünk felkészülve, - számos kényelmetlenséggel jár, melyekért megértésüket kérjük. 
  • Az cégünk telephelyén átadás ideje alatt a szájat és orrot eltakaró maszk viselése kötelező!

Fenti intézkedéseket az Önök és kollégáink egészégének megőrzése, a munka zavartalansága érdekében kellett meghoznunk, melyekért ezúton is köszönjük megértésüket!

Kívánunk Önöknek, hozzátartozóinak, munkatársainak jó egészséget!

APOSTOL Informatika Kft.

| 2021-04-26. | Vissza |

Partnereink:

Rövid hírek:

2021. szeptember 22.

Oldalunkon jelenleg:
   22 db konfiguráció
Árjegyzékünkben:
   1258 db termék és
   1091 db notebook található.

Minősítéseink: